Tuesday, October 7, 2008

Episod politik

Apasal la sekarang ni asyik bertemu dengan pemimpin politik? Sambil minum jus cucumber dan roti arab di sebuah restoran di kotaraya KL. Nah! Inilah jawapannya...

Dah ramai orang biasa jadi ahli parlimen dan orang kayangan dah banyak yang terbang di angkasa. Bila selalu di muka bumi maka senanglah rakyat marhaien nak nampak muka.

Makan kat restoran cokia pun boleh jumpa ahli parlimen dah lanie. Tak payah jengok coffe house kat concorde hotel, pan pacific dsb.

Bersyukur aku dapat melihat dan merasai suasana ini, Alhamdulillah.

Episod politik belum reda, 13 Okt akan bermula satu lagi episod baru dan ia bukan yang terakhir kerana itulah kata yang aku dengar sendiri.

Selamat berjuang untuk rakyat Dr Hatta, selagi berada dilandasan yang betul anda akan disokong dan bersedialah untuk dinasihat dan ditegur kerana kita tidak sempurna. Hidup biar berjasa, kaya bukan ukuran, bala jangan dicari, rakyat adalah raja,kerja demi islam,kerajaan baru bila lagi.

2 comments:

Jubah hitam said...

episod demi episod tapi belum real! amacam open house Ahad ni?

ARIN said...

Terkenang saat manis bila dapat menatap wajah tenang seorang ulama' yg bernama tok guru nik abdul aziz di kuliah pagi jumaat..tiada protokol, tiada body guard...