Wednesday, January 3, 2018

10 minggu selepas pembedahan

Banyak yang saya lakukan untuk sepuluh minggu. Memandu ke Kluang dan akan ke Melaka bermalam seorang diri di hotel. Lawatan ke tiga tempat yang melibatkan berfikir dan berbincang serta memberikan ucapan.

Semua berbeza di minggu ke 10. Bangun  pagi saya berjalan dan berlari. Kemudian di sebelah petang saya berenang di kolam hotel selama 30 minit tapi tidak menggunakan tangan.

Berat badan naik sedikit yang perlu dikhuatiri. Sasaran berat 75 kg dengan otot yang sesuai dan air yang mencukupi dalam badan menjadi sasaran.

Fitbit alta yang dibeli sangat membantu memotivasikan diri.

Alhamdulillah 10 minggu dah aku menjalani pemulihan selepas pembedahan jantung. 2 minggu lagi untuk kembali normal.

Sudah mula ku ambil susu kolostrum c2joy. Kalau rasa bagus akan aku teruskan dan boleh berniaga sekali.

No comments: