Tuesday, May 19, 2009

...Pemenangnya adalah....rakyat

Berita TV jam 8 mlm : BN tidak bertanding di Penanti. DS NAjib menyatakan bahawa BN tidak akan bertanding bagi menumpukan kepada pembangunan berbanding mengikut rentak tari pembangkang.

Komen saya sebagai mana tertakluk di dalam Perlembagaan Persekutuan ialah sebagai warga negara Malaysia, saya bersetuju jika BN tidak meletakkan calon untuk bertanding kerana Pulau Pinang memerlukan Dr Mansor untuk membantu meningkatkan kecemerlangan negeri bersama Lim Guan Eng. Beliau sebagai bekas Penyelidik di USM akan bergabung dengan KM bagi meneruskan khidmat kepada rakyat Pulau Pinang. Maka, keputusan itu adlaah kemenangan untuk rakyat.

5 comments:

abgjan.com said...

pendokong reformasi jgn leka. bien tak akan berdiam diri begitu mudah. Mereka luruskan jln kemenagan kpd PR. sebaliknya dlm masa sama memasang ranjau dan jerangkap samar sepanjang jln.

Naser & Yati said...

Bee End...simpan kuku...bagi PR leka..

Jubah hitam said...

Jangan terlalu cepat mengatakan kemenangan rakyat. Lepas ini pakatan rakyat akan dihukum, nuar berahim akan disumbat kepenjara dalam bulan jun ini. Tunggulah!

Naser & Yati said...

jangan suka buat analisis tanpa fakta..jubah itam ooooiii.

Maswafi Abd Samat said...

Pelik juga pemimpin yang sambung belajar di suruh meletak jawatan (Fairus) tapi pemimpin yang ada skandal tak perlu letak jawatan (Elizabeth), yang mana lebih mulia tempatnya?.