Tuesday, March 10, 2009

SEMINAR KEPENGETUAAN KEBANGSAAN KALI KE VI 2009

Hari ini bermulalah hari yang ditunggu selepas gerak kerja dimulakan sejak Nov 2008. Alhamdulillah cuaca baik dan suasana agak teratur dengan setiap apa yang dirancang diharap akan berjalan dengan sebaiknya.

Hari ini merupakan satu latihan minda untuk orang yang ingin terus maju ke depan. Tanpa dijangka peserta yang mendaftar di sebelah pagi yang sepatutnya dihadiri oleh alumni telah juga disambut oleh sebahagian peserta lain. Keputusan segera terpaksa dibuat dan terima kasih kepada semua rakan yang sentiasa pro aktif untuk memastikan perjalanan seminar adalah yang terbaik/

Masalah kehadiran peserta yang agak diragui sebelum ini juga hampir selesai apabila sejumlah 130 +- telah mendaftarkan diri selepas pukul 1 tgh hari.

Sekali lagi cabaran penganjuran telah berlaku apabila VIP yang dijemput untuk merasmikan seminar telah tiba namun VIP yang akan menyampaikan ucap tama tidak muncul. Sekali lagi kelam kabut terutama melibatkan MC di auditorium. Berkat majlis yang baik maka semuanya dapat diatasi dengan sebaik mungkin.

Insyaallah ! Perjalanan seminar akan lebih bermakna dengan pembentangan demi pembentangan mulai pagi esok.

No comments: