Monday, March 30, 2009

ARMCORP MALL

Petang semalam 29/3 aku dan isteri telah berjanji dengan seorang teman lama di Armcorp Mall. Nama yang pernah didengar tetapi di mana yer? Nasib baik kerana broadband sudah menjadi teman setia sejak 8 bulan yang lalu. Search saja 'armcorp mall' dan terbentang peta PJ yang mana terletaknya tempat yang dicari. Alhamdulillah.

Berbalik kepada kisah Armcorp Mall, jauh tak jauh sepelaung jer dari stesen LRT Taman Jaya. Senang sangat la kalau nak berkunjung kalau dah boring dengan SOGO ke , One Utama ke, tapi tempatnya kecik dan sesuai lah kalau tak nak sibuk2 dengan orang yang berpusu-pusu.

Alkisah teman pula, kawan sekolah isteri masa kecik2 dulu, skarang kerja dengan company luar negara, kerja ajar guna mesin yang dibuat , jalan sana sini kat seluruh hospital di mana2 . Tak sangat berkait dgn bidang pengajian dulu. Apa2pun, harap eveything goes well.

Yang tidak enak sikit, tgh isi minyak kat stesen petronas bangsar, nak start kereta , meragam. Masalah bateri. Nasib baiklah ada jumper, minta tolong seorang mamat dan Alhamdulillah kereta hidup balik dan kami terus ke kedai Bakar di keramat. RM 220 terbang bagi sebuah bateri sel kering.

1 comment:

Nana Tanjung said...

Baguih nampak blog hang