Tuesday, September 9, 2008

Kenali kawan anda di sini

Anda tidak perlu menjadi rakan friendster, tagged, facebook atau hi5 jika anda adalah sahabat rangkaian kawan- kawan saya di bawah...

Yang pertama ini seorang sahabat yang telah lama berkawan dengan saudara saya dan berkebetulan menjadi sahabat saya pula. Berasal dari sebuah negeri di selatan tanah air dan mempunyai inner drive yang kuat, sebab itulah dia menjadi sahabat saya he he he.

Tidak berapa suka untuk mengikut peraturan secara membabi buta kerana apa yang dilakukan adalah hasil daripada keinginan diri yang kuat untuk berjaya. Mempunyai cita- cita untuk berhijrah ke institusi lain daripada sekolah jika mempunyai peluang.

Mempunyai idea yang banyak dan terbuka dan doa saya agar sahabat saya ini akan mencapai self-actualization dalam masa yang terdekat sesuai dengan pengorbanan yang telah dilakukan selama ini.

Buat sahabat saya ini, maaf jika kata-kata ini terdapat sesuatu yang menyinggung perasaan anda.........

Ini sahabat ana dari AG2 yang telah bersama sejak ogos 2007. Jika mereka juga sahabat anda atau pernah menjadi sahabat anda, maka inilah peluang untuk anda kembali menjalinkan hubungan silaturahim supaya kenangan lalu akan kembali terjalin

Cuba teka di mana mereka sedang berada? Hotel Makkah? Hotel Madinah? Yang jelas terpancar cahaya Ramadhan di dahi sahabat- sahabat saya ini.

Saya akan merindui detik- detik bersama mereka apabila kami semua kembali ke lapangan masing- masing. Ada yang akan kembali ke kebun, ada yang turun semula ke laut dan ada yang mulakan program teknologi maklumatnya. Yang penting semua mereka nampak begitu ceria dan nombor bertuah mereka ialah 4395.

2 comments:

ARIN said...

teringat akan sahabat rasullullah (SAW) menyambung perjuangan Baginda menegakkan Syariat IslaM di muka bumi ini...

Pakwar said...

Alhamdulillah. selagi ada perjuangan, pahala akan tetap mencurah di atas kepala umat islam...