Wednesday, November 5, 2008

Selamat Berjuang

'Perjuangan adalah pelaksanaan kata-kata'. Sudah 14 minggu kita berkata-kata dan tibalah harinya untuk kita melaksanakan kata-kata dengan menggunakan apa sahaja yang ada pada kita untuk memastikan kita dapat mempengaruhi pembaca skrip jawapan nanti untuk bersetuju dengan pandangan seorang bakal graduan MPrinc.
Menyebut YXGA 6104 yang bertajuk Teori-Teori Dalam Pengajian Kepengetuaan dan Pengurusan Sekolah untuk mengingatkan kepada kita semua mengapa teori yang dibincangkan perlu digunakan dalam menjawab peperiksaan kerana setiap teori yang dikaitkan dengan aplikasi di sekolah menandakan proses pembelajaran telah berlaku.
Selamat menjawab dan anggaplah apa sahaja yang dijawab adalah merupakan keupayaan kita untuk mengupas permasalahan dan menjadikan panduan kepada sesiapa yang membaca untuk diaplikasikan sekiranya skrip itu tiba2 terbang ke dalam sekumpulan pengetua yang sedang menunggu untuk taksiran DG52 he he.

3 comments:

Jubah hitam said...

Pak war sudah mencapai tahap penyempurnaan kendiri dalam hieraki maslow kerana banyak menyumbang "leader produce leaders"

happy said...

Sesuai...Multiplying. Leader produce leaders.

nazreenns said...

thank you to you pakwar coz u have helped me in understanding the topics in YXGA 6104. The disscussion held was helpful and hope to have more in the future. Actually you have the potential to be one of the best future leader and principal. Amin.