Thursday, March 1, 2018

1 Mac 2018

Dah seminggu tak update blog dan rupanya dah masuk bulan Mac. Seminggu yang berlalu begitu cepat dirasakan kerana ibu bapa ku datang ke KL untuk beberapa acara. Hari Sabtu mereka sampai dan kami ke majlis bacaan yasin dan tahlil di rumah sepupu yang kehilangan suami.

Hari Ahad pula secara kebetulan ada kenduri cucu saudara ayah. Bahgianya ku melihat ayah dapat berjumpa kakak dan sepupu serta anak saudara yang semua jarang berjumpa satu sama lain.

Hari Isnin aku bawa mereka ke Pusat Rawatan Islam di Kampung Bharu temujanji dengan Datuk Dr Shahadan pakar Rheumatoid. Aku juga tumpang sekaki dan rupanya berita kurang baik aku terima selepas xray pinggul ku. Ia dipanggil apa ye.. lupa pula.

Dr cadangkan aku buat operation tukar sendi lesung dengan artificial. Wow, tak tahu apa nak dikato.

Ibu pula ada saraf terkepit dan ayah kena makan ubat.

Hari Selasa hingga khamis ada banyak hal yang aku kena uruskan di pejabat sehingga aku rasa setiap detik amat penting dan seperti biasa golf selepas kerja untuk kesihatan.

No comments: