Wednesday, January 7, 2009

Liga Super 2009

Stadium MBPJ - Kelantan 4 - UPB Team 2

Demam bola sepak tempatan sudah bermula mengimbas kenangan zaman kegemilangan skuad Kijang dengan slogan Gohek Kelate menyaksikan kehebatan Hashim Mustapha sebagai penjaring gol dan malam ini kelibat beliau sekali lagi dilihat di stadium sebagai sebahagian daripada jurulatih.

Setelah menyepi beberapa ketika di liga FAM dan Perdana maka penyokong kembali semula ke stadium baik di mana sahaja asalkan prestasi permainan dikekalkan. Apatah lagi dgn kehadiran Khalid Jamlus, Indera Petra, Farhan dan bbrp orang pemain akan memastikan saingan akan menjadi semakin hebat. Barang diingat UMNO dan PAS tiada dalam padang, cuma semangat gohek kelate akan terus mengaum dengan sorakan demi sorakan tanda kebangkitan semula Kijang. Apabila kembali ke P36, kita berjuang mengikut apa yang kita yakini... Takbir!

2 comments:

ARIN said...

Gomo kelate gomo.semoga lautan 'ombak' akan terus menerus menggegarkan stadium keramat Sultan Mohd ke-IV dimana en ajehe adalh sbhagian drp ombak tersebut.Pastikan semangat fauzi soh.pikke dan zahasmi ismail terus membara di kalangan puak kito.kami peminat gohek kelate akan memastikan tempat dalam stadium walaupun terpaksa beli tiket 'black market'.Ke guano?

Pakwar said...

jolo... di stadium mbpj ini jugak , tiket black market juga menjadi pilihan..laporan seterusnya dari stadium sultan muhammad iv pada sabtu ini