Monday, May 25, 2020

Sakit perut di 2 Syawal

Selepas selesai makan malam dengan berlaukkan tomyam dan ikan pekasam aku berehat seketika. 3 biji karipap mini ditambah selain daripada teh o lemon. 
Sambil melabuhkan badan di katil, perutku terasa lain macam. Memulas dan memulas. Aku cuba sapukan minyak angin tetapi ia semakin teruk. Setiap kali aku terlenapun hanya sekejap sahaja. 
Perut oh perut. Aku ambil hydrosol mengharapkan kesakitan berkurangan. 
Jam pukul 2 tetapi sakit masih disitu. 
Aku ambil sedikit air zamzam dan disusuli dengan madu.

Sakit masih belum pulih. Pukul 4 pagi,aku ajak isteri ku ke hospital Kajang.

Harapnya sakit akan berakhir

1 comment:

Marsya said...

Numpang promo ya Admin^^
ajoqq^^cc
mau dapat penghasil4n dengan cara lebih mudah....
mari segera bergabung dengan kami.....
di ajopk.biz...^_~3:23 PM 15-Sep-20
segera di add Whatshapp : +855969190856