Friday, December 12, 2008

Tetamu Istimewa 1373 (2)

Rombongan Abe Mud@ Awe Beras anak Mok Moh dan Abe Daud menjadi tetamu kami pada hari raya lalu. Inilah pengasuh kami semasa kecil dulu.

Akhirnya Zahar menjadi tetamu terakhir housemate condo putramas slps yein dan arman. Selamat bercuti di Kelantan dan jangan segan lagi untuk ke rumah kami.

Ya Ustaz Harun AlLabisi! Terima kasih di atas kedatangan sekeluarga ke rumah kami. Semoga dapat kembali bertugas di Terengganu Darul Iman pada tahun 2009. Pada masa itu barulah boleh ditukar gelaran ALPayungi. Tentu K. Parthiban akan merintih di atas kehilangan anda di Munshi Ibrahim.

2 comments:

Jubah hitam said...

Itulah kelebihan mempunyai rumah sendiri,menjadi tempat berteduh dan persinggahan teman-teman. Mudahan kediaman anda akan menjadi makmur lagi, tapi jangan lupa setiap tetamu seharusnya dibekalkan dengan saguhati jeans(BMW@BOSS)untuk tetamu lelaki.Mungkinkah ini akan menjadi realiti atau sekadar fantasi?

ARIN said...

tahniah kpd en ajehe kerana telah menyediakan layanan yg istimewa kepada semua tetamu yg datang berkunjung termasuk lah diri ambo..welcome drink kopi ee.